وفاداری یک مشتری به آمیژه مواد آسیا با سه اصل درباور او پیوند خورده است :
راستی در گفتار ،درستی درکردار ،نیکی دررفتار
باورعمیق این شرکت بر تقسیم سود با مشتری است و این میسور نخواهد بود مگر با عرضه کالایی مرغوب مطابق استاندارد و همسو با سلیقه خریدار
نخست کمترین هزینه وسپس کمترین قیمت
شفاف سازی وارایه مستندات لازم در تعا مل
حمل ارزان ،انبار دردسترس
تحویل به موقع کالا
مشاوره واموزش
پاسخگوئی به مشتریان به عنوان وظیفه
فروش پایان معامله نیست اغاز تعهد ماست
و
وفاداری پیوندی نوینآزروی انتخاب برای مشتری با ماست
امیژه مواد اسیا در همین راستا خود را ملزم به دریافت گواهی نامه های رضایتمندی مشتری و مدیریت کیفیت در اولین سال اغاز فعالیت خود نمود .